Followers

Friday, 16 November 2012

PASAR MALAM

Setiap hari sabtu , dekat dgn kawasan uma aku ada pasar malam . buka dari pukul 2 petang sampai pukul 10 maybe . dulu masa sekolah rendah aku selalu pegi dgn kawankawan aku yang ada dekatdekat dgn uma aku . tapi sejak dah boleh berjalan sendiri , aku selalu pegi dgn adik perempuan aku . aku suke pegi dgn dye sebab dye nie kadangkadang pemurah sikit , selalu belanje aku kalaukalau ad duit lebih . hehe . sebab tu aku sayang sangatsangat kat budak comel aku sowg nie *nurul najihah lokman . 

Macam orang lain jugak , ad makan kegemaran masingmasing , kalau pegi dgn jiha , kitaorang selalu beli , mee goreng or maggi goreng kadang kueytiow . sebab memang kegemaran dak jiha . hehe . pastu tambah dgn ayam goreng , air satu . hehe . baru sedap nak makn dekat uma nanti . 

Duit yang kitaorang bawak kadangkadang tu , cukupcukup je nak beli semua tu . bukan kadangkadang tapi memang pun cukupcukup . kitaorang nie memang jimat orang nyer , mak pesan membazir amalan syaitan . hehe . betul kankan ?
PERBELANJAAN KALAU PEGI PASAR MALAM :
MEE GORENG          : RM 2. 00
AYAM GORENG       :  RM 2. 00
AIR                           : RM 1. 00
JUMLAH                   : RM 5. 00

Haha . macam belajar akaun je kankan ? anyway , best kalau pegi dgn adik aku tu . hehe . sabtu hari otw balik uma aku sempat snap pic dgn dak jiha . muke pegi pasar malam , tak comel kut . huhu . pasar malam je pun .

Tekun sangat minum tu ngah . buek pape pon sayang kau , ding .

muka bajet comel , aku memang tak comel , k bye . hehe .

Adik aku memang comel . fakta ! okey ! jeles dgn kau ding :-)

Bersedia untuk di makan . YEAH ! Nie je yang mampu beli . Kita kongsi tau angah . 


* SHARING IS CARING .